Citrom, hab, csók

Citrom, hab, csók

A tökéletes app gasztromagazin-függőknek

2017. május 22. - citromhabcsok

Régimódi, papírpárti gyűjtögető vagyok, ha könyvekről és magazinokról van szó. Ezt legjobban a tavalyi költözésünk bizonyította, amikor is beborítottam a nappali szőnyegét a gasztromagazinjaimmal és a hatalmas tornyokba halmozott könyvesdobozaimmal. Most azonban találtam, pontosabban ajánlottak nekem egy alkalmazást, ami megálljt parancsolhat a papírgyűjtésnek - legalábbis ha külföldi kiadványokról van szó.

A Readly a színes-szagos magazinok függőinek paradicsoma. Több mint 2100 különböző cím 51000 lapszáma érhető el rajta havi 10 euróért. Aki szokott külföldi magazinokat vásárolni, tudja, hogy nem ritkán egy példányért kell ennyit fizetni. A Readly pedig a havidíjért cserébe nemhogy egy, de rögtön öt személy számára biztosít hozzáférést ehhez az óriási könyvtárhoz, és mindenki saját profilt alakíthat ki magának, külön kedvencekkel, könyvjelzőkkel. 

Ha nem szeretnél lemaradni a receptjeimről és egyéb gasztrotémákról, kövesd a Citrom, hab, csók Facebook-oldalát is! 

image.png

A 34 kategóriába rendezett gyűjteményből engem természetesen a gasztronómia érdekelt leginkább. Nem számoltam meg, hogy itt pontosan hány különböző újság érhető el, hány nyelven, csak annyit állapítottam meg, hogy nekem bőven elég lesz. Egyelőre tizenkettőt mentettem el a kedvenceim közé, és kedvemre böngészhetem ezek aktuális és régi számait is. Ráadásul az sem akadály, ha éppen nincs netkapcsolat, azokat a példányokat, amelyeket már letöltöttünk, offline is lehet nézegetni. 

image_4.png

image_3.png

A receptek jól olvashatók, nekem a lapozgatással töltött órák után sem akart kifolyni a szemem. Ha nincs kedvünk az egész magazint oldalanként végignyálazni, az adott lapra egyet koppintva elő tudjuk varázsolni az áttekintést megkönnyítő csúszkát, és ugyanígy válik elérhetővé a felső menüsorban a könyvjelző funkció is.

image_2.png

A kedvenc recepteket egy koppintással el is menthetjük a könyvjelzők közé, és rövid leírást is adhatunk hozzá, hogy később könnyen megtaláljuk. A könyvjelzőkhöz egyelőre nem lehet címkéket adni, csak ABC-sorrend, vagy a mentés időpontja alapján listázhatók a receptek, de ez is több a semminél. Én legalábbis rendszeresen esek abba a hibába, hogy nem jelölöm be magamnak a szimpatikus recepteket, majd kb. ötven magazin lázas átlapozgatása után találom meg, amit keresek.

image_5.png

Két eszközön használtam eddig: egy iPaden és egy androidos okostelefonon. Igazán élvezhetően csak az iPaden működött, az okostelefon kijelzője túl kicsi a magazinolvasgatáshoz, és valahogy a fiókok kezelése sem ment túl gördülékenyen. Hiába akartam például a saját kedvenceimhez hozzájutni, csak a másik fiókba elmentett autós lapokat mutatta az alkalmazás. 

Mindenesetre érdemes kipróbálni (regisztráció után két napon keresztül ingyenesen böngészhető), nekem biztosan sokat fog segíteni abban, hogy az alább látható magazinhalmok sokkal lassabb ütemben növekedjenek, mint eddig.

image.jpeg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://citromhabcsok.blog.hu/api/trackback/id/tr7012527825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása